среда, 10. март 2010.

Samo hrabro!

Nakon malkice vežbe, reših da se ohrabrim i pristupim izazovu pravljenja rolata. Da, rolata, tako se kaže :). U pitanju je pravljenje različitih oblika ili sličica uz pomoć polimerske gline raznih boja urolanih u jednu celinu. Ako ste dovoljno vešti (više je reč o strpljenju, doduše), uz malo vežbe možete doći do neverovatnih rezultata. Ja sam i dalje amater na ovom polju, ali ne nameravam da se predam tek tako! Samo čekam talas inspiracije, kao i uvek.

Prvi rolat koji sam ikad napravila postao je ovaj ljubičasto-crveni komplet ogrlice i narukvice. Nije ispao baš onako kako sam nameravala, ali za prvi put nije ni tako loše.



























Ovaj zeleni komplet mi je drag najviše zbog boje, mada smatram da su i oblici minđuša i samog medaljona prilično interesantni. Nisam imala jasnu predstavu kako će ispasti kada sam počela da ga radim. To vam je kao kada u zelenu temperu umešate određenu količinu bele, pa se sve vreme pitate kakav će biti rezultat. U ovom slučaju - skroz sam zadovoljna :))).


































Ovaj komplet otišao je u ruke moje dobre drugarice Dragane koja je, moram priznati, i moja najbolja mušterija (hvala ti, Dragana, na podršci i "advertajzingu"). Kao i u mnogim drugim slučajevima, ni ovde nisam znala kakav će rezultat biti do samog kraja. Napravila sam rolat od polimerske gline (sive, crne i bele) i isekla ga. U to vreme još sam kuvala glinu umesto da je pečem, nekako mi je tada to bila zgodnija varijanta. Tek nakon kuvanja, dobila sam ovu nijansu sive (inače, u pitanju je bila tamnosiva polimerska glina). Iznenadilo me je to bledilo i na trenutak sam se čak malo i razočarala. Međutim, ubrzo sam shvatila da novonastala nijansa i tekstura neodoljivo podsećaju na kakav kamen i to se, na moje zadovoljstvo, mnogima dopalo. :)




































Ovo je poslednji rolat koji sam radila. Ima tome već dosta vremena... Inspiracijo, gde li si?!?
Ujedno, ovo je za sada jedina narukvica ove vrste koju sam napravila. Takođe je to komplet (narukvica i minđuše, privezak je nekako ispao iz kombinacije jer nisam bila zadovoljna njime) na koji sam možda najponosnija jer je ispao mnogo bolje nego što sam očekivala. I on je otišao u dobre ruke; hvala ti, Dragana, još jednom! ;)

Нема коментара:

Постави коментар