четвртак, 11. март 2010.

Eksperimenti

Posle nekog vremena mog vršljanja po internetu u potrazi za novim tehnikama i novim idejama, naletela sam na jednostavnu ali vrlo zanimljivu tehniku transfera. U pitanju je prenošenje slike sa papira na polimersku glinu. Kažem jednostavna tehnika, mada ona to baš i nije, jer se često desi da, ako nisam dovoljno strpljiva i pažljiva, ne uspem da prenesem čitavu sliku kako treba. Onda se iznerviram pa sve bacim :)))). Ipak, uz malo vežbe, sve bude ok. Evo prvog kompletića koji sam radila ovom tehnikom.


Nakon toga, htedoh da pokušam i još nešto novo. Da li sam ruže videla uživo ili na televiziji, nemam pojma. U svakom slučaju,volim ruže pa sam pokušala da napravim nešto što će ličiti, ili bar podsećati na njih. Prvo sam napravila kompletić od crne polimerske gline, a zatim i od crvene. Evo ga ovde:
Ove zelene minđuše rezultat su ratobornog raspoloženja u kom sam bila neko vreme. Ne znam da li zaista podsećaju na kakve mine ili nešto tome slično, ali meni tako nešto padne na pamet kad god ih vidim. U svakom slučaju, neobične su:

Dolazim i do komada nakita koji je postavljen kao glavna slika na ovom blogu: pauka i njegove mreže. Ne sećam se tačno odakle mi ta ideja, da li sam je sanjala šta li? U svakom slučaju, sećam se izraza lica moje drugarice Bojane kada sam joj prvi put spomenula tu ideju :)))). Malo je reći da nije baš bila oduševljena. Ipak, na kraju mi je rekla da i za nju napravim jednu mrežu, ali bez pauka :).

Нема коментара:

Постави коментар