среда, 10. март 2010.

Rani radovi

Prvi put mi je palo na pamet da pravim nakit pre nekih godinu dana kada sam, sasvim slučajno, došla do nekih starih komada raspadnute (ili poluraspadnute) bižuterije. U početku, ideja je bila da samo sastavim rastureno. Međutim, ubrzo sam shvatila da mi se ne sviđa kako je nešto izgledalo ranije, pa sam naprosto napravila potpuno drugačiju ogrlicu, narukvicu, minđuše.
Krenula sam da "kopam" po Internetu i, gle čuda, otkrila da nisam jedina (bože moj) koja je došla na ideju nizanja perlica, starih ili novih. Tako sam, vrlo brzo, otkrila i druge materijale za pravljenje nakita, među kojima mi je definitivni favorit polimerska glina. Ne bih da dužim o poreklu iste, to se može pronaći na nebrojeno mesta na netu. Samo ću da kažem da je polimerska glina - u kombinaciji sa malo mašte i kreativnosti - pun pogodak kada je pravljenje nakita u pitanju.
Elem, prvo što sam napravila od polimerske gline bila je "zubata" ogrlica. Ili možda ogrlica od kandži, kako se kome više sviđa :). Mučila sam se da svi ti zubići budu iste veličine i oblika ali, na žalost, nisam u tome uspela baš 100%. Ipak, i dan-danas sam zadovoljna kako je na kraju ispala. Kada sam je završila, smislila sam da bi bilo baš dobro da je ukompletiram sa minđušama. Rezultat je pred vama :). Pored toga, tu su fotkice još nekih mojih ranih radova, što od polimerske gline, što od raznih perlica.











Нема коментара:

Постави коментар